...when it comes to leave II

Assalamualaikum.

Post ni adalah sambungan kepada post sebelum ni.

Monday - 28/01/13 @Parit Haji Ali, Muar

So today is the last day. And tomorrow will be the day..

Tak tahu sebenarnya nak start mcm mana tau, umm jum kita flashback balik lah.

Sunday - 29/01/13

Went to wangsa walk mall with friends. Planned to watch an above 18 movies tapi failed. So end up watched Parental Guidance. Lawak gila ok cerita tu. At least boleh redakan sikit kesakitan di hati yg membuak buak terhadap supervisor wayang tu. Kalau dia baca habis aku kena saman.

Time bowling, aku ingat nak beat dua org budak lelaki ni; luqman and mirul. But.. Idk why makin teruk pulak. Dah lah luqman masih dlm proses baik pulih drpd sakit dia, lagi lah aku rasa terhina.

Oh before that, aku dgn alyaa ada edarkan ((ceh)) hadiah yg kiteorg prepare. 

Hari ni best sgt ok tak rasa rugi pun duit habis 50 hinggit. Well spent well spent. Yelah kan bukan duit sendiri actually, tu yg tak rasa apa apa. Mak seponsorrr hehehe.

Monday - 21/01/2013

Konon konon lah en hari ni last day aku dgn alyaa study dkt sekolah tu. So atasya, mirul and alia dah cop barang barang aku yg diorg nak. Yg kelakarnya, mirul dgn tasya berebut nakkan pencilbox aku. Tapi akhirnya tasya yg dapat. So... Mirul berubah fikiran nak botol air aku pulak. Ok yg ni pelik. Aku pun masih tertanya tanya dia nak buat apa lah dgn benda tu. Sampai sekarang.

Oh masa balik tu, sha, sarah and alia nad ada buat perfomance ((hamboi performance youuu)) utk kiteorg. So this is what they did.

Atasya dgn Sarah pulak siap nyanyikan lagu Sahabat lagi utk aku. Tak dpt tahan woi. Bcs every lyric means something. Kering air mata aku. Ok tu hiperbola. 

Last last hari jumaat tu kiteorg decided utk dtg lagi. Lol serious maluuuu.

Tuesday - Thursday, 22/01/2013 - 24/01/2013

Tiga hari ni adalah hari hadiah. Kaya benor agaknya kawan aku ni beli mcm mcm. Kreatif pun kreatif jugak, pandai je plan senyap senyap en. Aku mmg takde idea langsung kut.

Tak dilupakan juga, nad yg senantiasa kedekut belanja aku coolblog. "Tiga tahun sekali" katanya..

Alia, atasya, waheeda, sha, amirul, alyaa, nad and someone, thank you so much. 
 
Friday - 25/01/13 

Seriously aku dtg sekolah hari tu tunduk setunduk tunduknya. Sampai tak nampak jalan. Hahaha. Malu kut. Walaupun aku dah bg warning awal awal dkt mirul jgn gelakkan/ejek aku tp budak tu tak paham bahasa agaknya. Dia masuk je kelas, nampak je muka aku, dah habis terbahak bahak. Aku pula tgh duk kuatkan iman.. sabar lah wahai diri. Ini semua dugaan. 

My last farewell..

Bye bye 4 Bestari, bye bye SMK ZON RI Wangsa Maju, bye bye teachers, bye bye friends, bye bye everyone. Ceh mcm nak mati je.

I'll always save the memories that I spent with you all, the sweet or the bitter memories.  I won't forget insyaAllah. Unless kalau aku dpt amnesia ((bak kata shajidah)) lah kan.

To atasya, alia and waheeda, jgn lupa aku ok! And jgn rindu aku sangat... ceh :p Biar aku je rindu korg. Lol pun boleh.

And to luqman, amirul, illham and alyaa, best of luck in your new schools. 

Esok aku nak daftar sekolah sana dah. Harap harap semua berjalan lancar. Harap harap senang buat kwn.  Doakan yg terbaik ok :)

Last but not least, thanks jiran atuk sbb bermurah hati nak berkongsi wifi ehehe. Kalau tak, takdenya aku boleh post bendalah ni.

p/s: Sorry just a simple post bcs I kennot upload any pictures using this stupid ipad ugh. Tahi betul. Post selepas ni, nak upload gambar je semua. Boleh? InsyaAllah dlm masa dua minggu akan datang..

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment