Anotsocool exam results

Peace. Okay hm exam's over. So the results is?

                                 AG : 100 %
                                 MT : 83 %
                                 BM : 80 %
                                 BI : 37/40

Hell yeah, betapa bangganya nak post markah agama atas sekali. Hihi okay lah senang, ujian bulanan je kan? End-year-exam nanti taktau lah apa jadi.

Hah ni nak cerita part careless pulak. Paper OMR English, aku lupa tulis nama. So yg atas tu my real mark, but teacher says she will minus three so jadinya? 34/40 Kaaaayyyy siapa yg below 37 kena lari pusing sekolah. Now I'm just hoping that tc akan mengasihani aku for my careless-ness or tc akan lupa lah senang. PUASA NI, PENAT LAH TEACHER. Hihi

And then Maths, aku salah answer space. Soalan lain, jawab dkt space lain. Pandainyaaa~ But its alright, paper dah dpt and thanks God tc bagi jugak markah for that right answer but wrong space. Ayat takboleh lagi berbelit.

Lagi lagi, Bahasa Melayu. I put diff answer dekat objective answer space. Padahal dekat kertas soalan tu aku dah jwb betul dah. I lose three mark there. Ya Allah sakitnya hati gua -,-

~~~~~

Last Friday, Puan Irni buat announcement yg takberapa sedap didengar.

 A : 80 - 100 % 

Okay starting now gred PMR mcm ni lah. Ramai classmates bengang woo. Ada yang dpt 4A's but then jadik 3A's. Sebab before, sampai 75 % still dikira A. Nasib baiklah my A's takda below 75.

1 comment: